subota, 26. studenoga 2016.

"Colorful world."

Pozdrav,evo da se malo posvetim modi. Kako se blizi zima,dani sve hladniji,pa mi je palo na pamet da bi mogla vam predstaviti sto je sada IN. Bar po mome misljenju i sto bi mogli nositi. TOP 5 (ukljucujuci oprema za vjezbanje).

ADIDAS.
U prethodnim postovima vidjeli ste da sam napisala ponesto o NIKE-u i REEBOK....Sad da vam predstavim jedno od vrlo dragih brendova koje volim nositi ADIDAS. Izricito ugodne i jako zgodne za nositi na trening (a i privatno za kave :P) Nisu li sportske tajice slatke?





Jedna super trgovina u Zagrebu,sa super stvarcicama (poput svjetlo za selfije!).  Trgovina je pravi primjer colorful world i svega mozete naci tu. Mi smo za primjer stavili ovu sliku mlade Petre (nadamo se da se nece ljutiti sto smo joj sliku s instagrama uzeli - jeeer jako je slatka tu!) (koja inace vodi trgovinu i vodi svoj blog (<---klikni na blog). Inace sljedeci put kad dodem u Zagreb idem tu u shopping! ❤




Inace kako mi zivimo u Hrvatskoj i ne dobivamo cijeli dio kolekcije,opet mozete kul stvari naci tu - a pogotovo ovu jaknu koja je jako udobna (inace ja sam za sebe uzela crnu,ovo je crvena bomber jakna). Ili ako niste fan bomber jakni imate ovaj sjajan kaputic.




Inace nikad nisam nosila njihovu odjecu - al sudeci po jako dobrim komentarima sto zaprimaju - mora da su dobri - pa savjetujem da navratite u njihovu trgovinu! :)






A sad 5 je na redu. Necu vam je reci. Zapravo hocu. Otvorite svoj ormar. Dobro ga pretrazite. Sigurno imate jedan komad odjece koji je bas za zimu.....A niste ga nosili (ili mozda jednom jeste). Obucite ga i nosite s ponosom.
Ove slike su iz doticnih kolekcija. A upotpunjavaju cinjenicu "COLORFUL WORLD." Jer boje nikad nisu izasle iz trenda,a ima stotinu nacina kako ih nositi! :)

Pusa,do skora,
STYLE






Nema komentara:

Objavi komentar