Dakle polako ali sigurno idemo dalje. Što se dešava nakon plaćanja proizvoda? U roku 24 sata online dućan ima potvrdu o plaćanju i nakon toga šalje proizvod u određenom roku, koji je iskazan na stranici. Taj rok od 24 sata do jednog tjedna, da da ponekad nije baš brzo, stoga da izbjegnemo to dugo čekanje, tržimo proizvod koji se obrađuje najbrže (kao ship out time na stranici), 48 sati nekakvi prosjek.
Kada naša pošiljka završila na pošti u malim kineskim rukama, mi još čekamo cca 14 do 22 da naš proizvod stigne kod poštara u torbu i onda kod nas. Maksimalni rok dostave 48 dana. Što se dešava nakon toga ako ne stigne? U ovom slučaju imate više mogućnosti. Prva je, da kontaktirate dućan da vam vrati novce ili šalje novi proizvod. Druga je, da otvarate prigovor direktno Aliexpress ili sličnom dućanu, da vaš proizvod nije stigao i onda pratite upute. Vrlo rijetko se dešava da netko odbija vratiti novce ili poslat novi proizvod, osim ako je livi dućan. Njega naknadno zatvaraju, nama vračaju novce preko PayPala. Stoga naši novci UVIJEK SIGURNI.
Idemo dalje što se dešava ako proizvod nije onakav kakav ste čekali ili oštećen? Šaljemo sve u p**ku materinu i kukamo, kao mogućnost da =), ali nije racionalna. Dakle uzimamo mobitel ili fotoaparat i radimo nekoliko slika oštećenja, šaljemo to dućanu. Dućan može vratiti dio novca za oštećenje (što ponekad zna biti problematično), da pošaljete proizvod nazad uz vaš trošak, ali uz naknadni povrat troška plus vrijednost proizvoda ili da nama pošalje neki poklon ili slično u vrijednosti oštećenja. Ako dućan odbija ove radnje, odmah na stranici možemo prijavit dućan Aliexpress-u ili Ebay-u i onda pratimo upute, većinom u našu korist.
Kakvo stanje sa garancijom? U većini slučajeva, neovisno jeli to EU dućan ili ne, garancija 12 ili 24 mjeseca. U slučaju kvara proizvod šaljemo u servis na NAŠ trošak, a povratni trošak snosi dućan ili servis, osim ako je dućan nije se izjasnio drugačije.
Izvor: GeekFit
GEEK =)
Nema komentara:
Objavi komentar