ponedjeljak, 9. siječnja 2017.

TOP DESTINATIONS - Wish list

Za sada imam veliku želju posjetiti Tajland,Šri Lanku,SAD......Ali pogotovo Rumunjsku. Neznam jeste li čuli,al veliki sam fan zvijezde INNE,ANTONIA,ALEXANDRA STAN,LARISS.....Čuli ste sigurno bar preko radia ;)

Sve su trenutno u STANDBY - uskoro nova glazba izlazi,jako se radujem xD Ali dobro,ne bi samo zbog njih - Rumunjska je isto poznata po predivnoj prirodi,a i priči o grofu Drakula ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DKc7sTnDTqI ----> 2012/2013/2014 je bio glazbeni boom za INNU,iako još rastura sa hitovima, trenutno je odlučila raspodijeliti svoj odmor i pripreme za album i nastupe. Sve ravnomjerno.

Antonia je nedavno rodila,a već priprema spot "I miss you - or Dor de Tine" :)

Ali ja sam odlutala. Inače,putovanja. Napeta mi je i Australija :) Jeste gledali H2O JUST ADD WATER?

Moj savjet - dok si mlad,putuj što više. Evo Maja Šuput ne propušta priliku da ode negdje - jako pohvalno :)


xoxo,
style

Nema komentara:

Objavi komentar