Svatko od nas pazi na svoj mobitel, da ima garanciju, maskicu, tempirano staklo, screen protektor, brišemo prašinu, brišemo ekran, mijenjamo maskice ovisno o prilici, a sve to zašto? jer ne želimo vidjeti servis niti pokvareni uređaj. To stvara dodatni trošak, nervozu, slanje mobitela na servis, pozivanje servisa, njihovo nejavljanje, naše popi****je, njihovo ponovno nejavljanje, čekanje popravka ponekad i 40 RADNIH DANA, a da ne pričamo ponekad čekanje dijelova ili slanje u inozemstvo po garanciji. Stoga bolje jednostavno paziti na mobitel jeli tako? Ipak u ovom "okrutnom" svijetu ima servisa i stručnjaka koji dobro, brzo i kvalitetno obavljaju svoj posao. O čemu ja pričam pogledajte u video ispod.
Kakvo vi imate iskustvo sa servisom? Pozitivno, negativno, koliko ste čekali? jeli kvalitetno obavljieno? Slobodno komentirajte ispod
Nema komentara:
Objavi komentar